Tilaus- ja toimitusehdot

Äänikurssien verkkokauppa toimii MBody Ky:n alla. Verkkokaupassa myydään pääasiassa digitaalisia tuotteita, jotka toimitetaan automaattisesti asiakkaan antamaan sähköpostiin tai jotka ovat saatavana asiakkaan kirjautuessa sisään Äänikurssien oppimisalustalle.

Tuotteilla on lakisääteinen 14 vuorokauden palautusoikeus.

Lakisääteisen rekisteriselosteen löydät tästä.

Voimassa 17.5.2018 alkaen.

MBody Ky (2842785-8) myy tuotteita ja palveluita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen ja ulkomaille.

Verkkokaupassamme on saatavilla myös maksuttomia tuotteita. Kun tilaat kurssin, hyväksyt samalla sen, että lähetämme sinulle kurssiin liittyvää sähköpostia ja vinkkejä äänesi kehittämiseen myös jatkossa. Jokaisessa viestissä on linkki, mistä tilauksen voi peruuttaa.

Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Jos tilaat kurssia EU:n ulkopuolelta tai VAT-tunnuksen omaavana EU-ostona, olet oikeutettu verottomaan hintaan. Ota tällöin yhteyttä meihin sähköpostitse.


Tilaaminen

Digituotteet ja valmennukset/tunnit tilataan verkkokaupan sivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Yksilövalmennuksen hinta koskee verkossa pidettäviä tunteja. Mikäli toiminta tapahtuu asiakkaan pyynnöstä muualla kuin verkossa voidaan tunnin hintaan joutua tapauksesta riippuen lisäämään tilavuokrasta tai matkakuluista aiheutuvat kustannukset.


Toimitustavat

Postitoimitukset kotimaan sisällä sisältyvät tuotteiden hintaan. Pienet fyysiset tuotteet toimitetaan kirjepostina kotiin. Yli kolme senttiä paksut tuotteet tulevat lähimpään postiin. Mikäli toivoisit mielummin smartpost-toimitusta, jätäthän toiveesi tilauksen lisätietokenttään kassalla. Muista tällöin mainita myös pakettiautomaatin sijainti. Digituotteet toimitetaan linkkinä sähköpostiin tai ne ovat saatavissa Äänikurssin oppimisalustalle tai muulla palvelimella, jonne asiakkaalla on pääsy.

 


Toimitusaika

Digituotteet ovat valmennuksesta riippuen käytettävissä heti tai muutaman viikon sisällä. Yleisimmät fyysisten tuotteiden toimitusaikamme kotimaan sisällä ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen noin 1-7 arkipäivää. Digituotteiden kylkiäisenä tulevat mahdolliset fyysiset materiaalit toimitetaan könttänä muutaman kerran vuodessa. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkosivuilla.


Vaihto- ja palautusehdot

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Verkkovalmennuksen oston voi perua kahden viikon sisällä tilauksesta kirjallisella ilmoituksella.

Ostettu yksilöllinen palvelu, kuten valmennus, tulee käyttää kolmen kuukauden sisällä ostosta. Varattu aika tulee tarvittaessa siirtää/perua viimeistään 24 h ennen sovittua ajankohtaa, tai tuntia ei voida hyvittää. Jo pidettyjä yksilötunteja ei voi ”palauttaa”.

Fyysisten tuotteiden palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Kuluttajasuojalain mukaan vaihto- ja palautusoikeus ei koske henkilökohtaisesti räätälöityjä tilaustuotteita.

Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ole suoraan yhteydessä Äänikursseihin sähköpostitse tai puhelimitse saadaksesi mahdollisen palautuskoodin ja ohjeet palautukseen.


Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli fyysinen tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi sähköpostilla aanikurssit (ät) mbody.info tai puhelimitse 040 758 3528 Maria Svan.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin!

Normaalista kulumisesta, tuotteen virheellisestä käytöstä tai hoito-ohjeiden laiminlyönnistä johtuvat ongelmat eivät oikeuta reklamoimiseen. Epäselvissä tapauksissa reklamoidut tuotteet toimitetaan valmistajalle, joten käsittely kestää yleensä-3 viikkoa.

Mikäli kyseessä on selkeä valmistusvirhe, toimitamme korvaavan tuotteen mahdollisimman pian.


Maksaminen

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com